mandag 19. juli 2010

Ivorianerne tar ut maks i kampen om prisen for årets peneste lag!

Joakim og Audun har etter rapportene til nå lagt ned et massivt arbeid før Coupe de Banen. Ikke i antall treningstimer, men mer på den utseendemessige biten. Sørseth har hinket rundt med en fake-gips i 3-4 mnd for å skaffe sympati hos den kvinnelige delen av tribunen, mens Bøtta har satset på et lett kosmetisk inngrep. –Jeg har fått sprøytet inn flere doser med Botox, så dette blir helt konge til helgens event!, sier Joakim. –Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til inngrepet siden jeg fikk det gjort når jeg var på ferietur i Tyrkia, men nå i ettertid veldig fornøyd med resultatet. 50 lira for 4 sprøyter er ikke ille! Skuret klinikken holdt til i så kanskje litt shabby ut, men ”legene” var nokså flinke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar