fredag 24. juli 2009

Ille for Italia!

-Alt var ødelagt! Jeg hadde lyst til å grine!, skriker en oppgitt Vegard Ohrvik. –Forferdelig rett og slett. Men vi vet hvem som står bak, bevisene fra overvåkningskameraene taler for seg selv, fortsetter en like nedbrutt Morten Raake. Samtidig som Italia torsdag kveld hadde en av sine siste økter før cupen, utnyttet 10-12 sjalu eks-kjærester muligheten ved å bryte seg inn i suiten og gå amok med øks, hammer, og lipgloss. –Se på capsen min, innsmurt i griseri! Capsn min! utbryter en frustrert Ohrvik. –Hele lageret mitt av te-lys er ødelagt, samt mikrobølgeovnen jeg hadde med meg for å varme opp skoene mine er knust i tusen biter!, roper en oppgitt Morten. Insidenten førte til at Italia ble kastet ut av Hotel Rica Kristiansund, og nå er de midlertidlig innlosjert i den gamle kiosken på fergetillegget på Bremsneskaia.
Så gjenstår det å se om det roer seg i den italienske leiren slik at en av forhåndsfavorittene kan innfri på lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar